Szkolenie – dobra inwestycja
Ludzie inwestują pieniądze, by w przyszłości zyskać profity. Podobnie jest z wiedzą – lata nauki mają w końcu zaprocentować i zapewnić nam dobrą pracę i spokojne życie. Szkolenie jest również taką inwestycją, tyle że jego efekty powinny przyjść znacznie wcześniej.
2016-09-28, 13:13

Istnieje kilka powodów, dla których warto się szkolić. Najważniejszym jest oczywiście potrzeba samodoskonalenia, umacniania swojej pozycji na rynku pracy. W dzisiejszych czasach dyplom ukończenia studiów nie jest czymś spektakularnym, urzędy pracy pełne są absolwentów uczelni wyższych, którzy nie mogą znaleźć zatrudnienia w wyuczonym zawodzie lub są zmuszeni pracować w miejscu poniżej swoich oczekiwań. Te są różne - niektórzy od razu chcieliby zarabiać kilka tysięcy, mieć służbowy samochód i telefon, zapominając, że zazwyczaj trzeba na to pracować latami. Jeśli jednak racjonalnie patrzymy na swoją karierę, szkolenia mogą pomóc nam w zbudowaniu takiej pozycji.


Przede wszystkim dzięki szkoleniu mamy większe szanse na zdobycie atrakcyjnego etatu. Trudna sytuacja na rynku pracy, wysoka konkurencja powoduje że liczba bezrobotnych znacznie przewyższa ilość wolnych stanowisk. O jedno miejsce nie rzadko walczy kilkunastu kandydatów z dobrymi kwalifikacjami. Ukończone studia, znajomość języka obcego nie robią większego wrażenia na rekruterach. Kandydat może wyróżnić się właśnie umiejętnościami praktycznymi i wiedzą zdobytą na szkoleniach. Zakładając oczywiście że certyfikat ukończenia kursu związany jest z branżą, w której chcemy pracować. Dla osoby szukającej pracy w dziale reklamowym, zaliczony kurs kosmetyczny nie będzie przydatny z punktu widzenia kierownika działu marketingu. Co innego kurs typu „Marketing usług zdrowotnych” (lub innych, adekwatnych do naszej branży), „Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy/organizacji", „Efektywne działania promocyjne" czy „Mechanizmy psychologiczne w reklamie". Takie szkolenia powinny zwrócić uwagę rekrutera. Podobne przykłady można mnożyć, dlatego warto odwiedzić serwis www.szkolenia24h.pl gdzie znajdziemy listę szkoleń (pod tym linkiem: www.szkolenia24h.pl/oferty/)  z każdej branży – budowlanej, handlowej, finansowej, kosmetycznej czy prawnej.

Warto też pamiętać o szkoleniach niezwiązanych bezpośrednio z naszym zawodem, ale równie istotnych. Są to tzw. szkolenia „miękkie”, czyli takie które pozytywnie wpłyną na problemy z brakiem asertywności, nawiązywaniem kontaktu czy nadmiernym stresem.

Szkolenie jest więc dobrą inwestycją, dzięki której podnosimy kwalifikacje, umacniamy pozycję na rynku pracy i mamy większe możliwości dotyczące kariery zawodowej. Wszystko to prowadzi do zadowalającej pensji, co jest nagrodą za wykonaną pracę.

KONTAKT / AUTOR
Krzysztof Janik
666305599
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.